Visual Thinking

Willemien Brand

Livre en anglais

Customers the Day After Tomorrow

Steven Van Belleghem

Livre en anglais

How to Research Trends

Els Dragt

Livre en anglais

Thinking Futures

Derrick P. Gosselin,Bruno Tindemans

Livre en anglais

19,90 €

Livré sous 3 à 5 jours ouvrables
En savoir plus

29,99 €

Livré sous 3 à 5 jours ouvrables
Steven Van Belleghem uses his research into more than 300 innovative companies, to answer the question of how to be customer-oriented in a world of automation and digitalisation. En savoir plus

29,90 €

Livré sous 3 à 5 jours ouvrables
En savoir plus

29,99 €

Livré sous 3 à 5 jours ouvrables
Thinking Futures provides a source of inspiration to managers, policy makers, entrepreneurs, politicians, or anyone willing to shape our societal future. En savoir plus
 
 
 
 

Operating Model Canvas

Livre en anglais

Channel Whisperer

Paul Sysmans

Livre en anglais

Innovation Expedition

Gijs van Wulfen

Livre en anglais

Pitching Ideas

Jeroen Van Geel

Livre en anglais

37,05 €

Livré sous 3 à 5 jours ouvrables
En savoir plus

29,99 €

Livré sous 3 à 5 jours ouvrables
One of the first books to tackle every aspect of dealing with distributors. Features a chronological, easily applicable and international approach. Contains useful templates. En savoir plus

34,00 €

Livré sous 3 à 5 jours ouvrables
Innovation is highly relevant to every organization. Yet, eighty percent of innovation projects never reach the market. Many have a false start. The Innovation Expedition is written to inspire you with practical tools on HOW to start innovation effectively. It gives you practical and visual tools. The remarkable stories of how great explorers overcame unexpected setbacks will inspire you. How Columbus discovered America, how Hillary reached the summit of Everest and how Neil Armstr... En savoir plus

17,00 €

Livré sous 3 à 5 jours ouvrables
En savoir plus
 
 
 
 

7 Principles to Complete Co-Creation

Stefanie Jansen

Livre en anglais

Influencers

Carole Lamarque

Livre en anglais

Disruption@WORK

Fabiaan Van Vrekhem

Livre en anglais

52,95 €

Livré sous 3 à 5 jours ouvrables
En savoir plus

34,00 €

Livré sous 3 à 5 jours ouvrables
En savoir plus

29,99 €

Livré sous 3 à 5 jours ouvrables
Influencers provides decision-makers and marketing executives with a guide for translating an influencer strategy into practice, and allows influencers themselves to discover how to build up sustainable relationships with trendsetting companies. En savoir plus

14,99 €

Livré sous 3 à 5 jours ouvrables
Contains a method of defining and predicting disruptive change, and pays attention to the different levels of disruption. En savoir plus
 
 
 
 

ProFile 2: Student's Pack

Jon Naunton,James Greenan

Livre en anglais

TOGAF 9 foundation study guide

Rachel Harrison,Open Group

Livre en anglais

TOGAF (R) 9 certified study guide

Andrew Josey,Open Group,Rachel Harrison

Livre en anglais

42,35 €

Livré sous 3 à 5 jours ouvrables
En savoir plus

43,95 €

Livré sous 3 à 5 jours ouvrables
The course that helps students to communicate with people across departments and across industry sectors. En savoir plus

42,35 €

Livré sous 3 à 5 jours ouvrables
En savoir plus

42,35 €

Livré sous 3 à 5 jours ouvrables
En savoir plus
 
 
 
 

TOGAF (R) standard, version 9.2 - a pocket guide

Andrew Josey,Open Group

Livre en anglais

Alive at Work

Daniel M. Cable

Livre en anglais

Elon Musk

Ashlee Vance

Livre en anglais

Trusted Advisor

David H. Maister,Robert Galford,Charles Green

Livre en anglais

16,91 €

Livré sous 3 à 5 jours ouvrables
En savoir plus

36,95 €

Expédié habituellement sous 8 jours
En savoir plus

8,95 €

Expédié habituellement sous 8 jours
South African born Elon Musk is the renowned entrepreneur and innovator behind PayPal, SpaceX, Tesla, and SolarCity. Musk wants to save our planet; he wants to send citizens into space, to form a colony on Mars; he wants to make money while doing these things; and he wants us all to know about it. This title deals with hos work. En savoir plus

23,95 €

Expédié habituellement sous 8 jours
In order to survive, today's professionals must earn the trust of their clients and re-earn it throughout their careers. Now David Maister, the famed ''guru's guru,'' joins forces with a pair of elite consultants to deliver a dynamic must read for successfully negotiating relationships in today's bold new economy. En savoir plus