How to Research Trends

Els Dragt

Livre en anglais

Six Batteries of Change

Peter Prins,Geert Letens,Kurt Verweire

Livre en anglais

Oxford IB Diploma Programme: Business Management Course Companion

Martin Mwenda Muchena,Loykie Lomine,Robert Pierce

Livre en anglais

29,90 €

Livré sous 3 à 5 jours ouvrables
En savoir plus

34,99 €

Livré sous 3 à 5 jours ouvrables
A combination of insights from a variety of sources to produce one simple model that is possible to apply to any organisation. Academically grounded and practically relevant, there are many examples that demonstrate how to tackle a company-wide transformation. En savoir plus

9,95 €

Livré sous 3 à 5 jours ouvrables
A handbook of how to succeed in life by an advertising guru. En savoir plus

57,95 €

Livré sous 3 à 5 jours ouvrables
Completely updated, with a new approach to most comprehensively cover the new 2014 syllabus and including a special focus on the new concept-based learning requirement. Every topic is covered in depth, plus full assessment support drives high achievement and TOK links aligns learning to the IB philosophy. En savoir plus
 
 
 
 

Future of Shopping

Jorg Snoeck,Pauline Neerman

Livre en anglais

Customers the Day After Tomorrow

Steven Van Belleghem

Livre en anglais

Global Marketing

Svend Hollensen

Livre en anglais

This is Service Design Thinking.

Marc Stickdorn,Jakob Schneider

Livre en anglais

29,99 €

Livré sous 3 à 5 jours ouvrables
'The Future of Shopping' lays out a framework for adapting your brand to the consumer of today and tomorrow. En savoir plus

29,99 €

Livré sous 3 à 5 jours ouvrables
Steven Van Belleghem uses his research into more than 300 innovative companies, to answer the question of how to be customer-oriented in a world of automation and digitalisation. En savoir plus

69,91 €

Livré sous 3 à 5 jours ouvrables
En savoir plus

29,00 €

Livré sous 3 à 5 jours ouvrables
En savoir plus
 
 
 
 

Channel Whisperer

Paul Sysmans

Livre en anglais

Managers the Day After Tomorrow

Rik Vera

Livre en anglais

Book 2018

Creative Belgium

Livre en anglais

Innovation Expedition

Gijs van Wulfen

Livre en anglais

29,99 €

Livré sous 3 à 5 jours ouvrables
One of the first books to tackle every aspect of dealing with distributors. Features a chronological, easily applicable and international approach. Contains useful templates. En savoir plus

29,99 €

Livré sous 3 à 5 jours ouvrables
Guide beyond the end of predictability for managers that disproves popular myths and addresses tomorrow's greatest dangers. En savoir plus

29,99 €

Livré sous 3 à 5 jours ouvrables
Covering over ten categories, this book is a tribute to the leanest ads, to the most successful ideas, and to the unrelenting creativity of Belgium's finest ad men and women. En savoir plus

34,00 €

Livré sous 3 à 5 jours ouvrables
Innovation is highly relevant to every organization. Yet, eighty percent of innovation projects never reach the market. Many have a false start. The Innovation Expedition is written to inspire you with practical tools on HOW to start innovation effectively. It gives you practical and visual tools. The remarkable stories of how great explorers overcame unexpected setbacks will inspire you. How Columbus discovered America, how Hillary reached the summit of Everest and how Neil Armstr... En savoir plus
 
 
 
 

Creativity Works!

Luijten Coen

Livre en anglais

Operating Model Canvas

Livre en anglais

Contact Center Management

Jan Smets

Livre en anglais

Inspiration for Innovation

Gijs van Wulfen

Livre en anglais

15,00 €

Livré sous 3 à 5 jours ouvrables
En savoir plus

40,28 €

Livré sous 3 à 5 jours ouvrables
En savoir plus

29,99 €

Livré sous 3 à 5 jours ouvrables
Contact Center Management is an investigation into the stereotypes surrounding the sector. As it steers clear of hollowed-out theory and vague slogans, it offers a grounded approach to the creation of value for your company as well as for any client. En savoir plus

15,00 €

Livré sous 3 à 5 jours ouvrables
En savoir plus
 
 
 
 

7 Principles to Complete Co-Creation

Stefanie Jansen

Livre en anglais

IT4IT for Managing the Business of IT

Rob Akershoek

Livre en anglais

Creativity in Business

Igor Byttebier

Livre en anglais

How to Have Your Cake and Eat it too

J. Margus Klaar,Markko Karu

Livre en anglais

34,00 €

Livré sous 3 à 5 jours ouvrables
En savoir plus

27,20 €

Livré sous 3 à 5 jours ouvrables
En savoir plus

19,90 €

Livré sous 3 à 5 jours ouvrables
En savoir plus

12,90 €

Livré sous 3 à 5 jours ouvrables
En savoir plus