Visual Thinking

Willemien Brand

Livre en anglais

Macroeconomics

Olivier Blanchard,Alessia Amighini,Francesco Giavazzi

Livre en anglais

Customers the Day After Tomorrow

Steven Van Belleghem

Livre en anglais

This is Service Design Thinking.

Marc Stickdorn,Jakob Schneider

Livre en anglais

19,90 €

Livré sous 3 à 5 jours ouvrables
En savoir plus

73,09 €

Livré sous 3 à 5 jours ouvrables
Revised edition of the authors' Macroeconomics, [2013] En savoir plus

29,99 €

Livré sous 3 à 5 jours ouvrables
Steven Van Belleghem uses his research into more than 300 innovative companies, to answer the question of how to be customer-oriented in a world of automation and digitalisation. En savoir plus

29,00 €

Livré sous 3 à 5 jours ouvrables
En savoir plus
 
 
 
 

Operating Model Canvas

Livre en anglais

Channel Whisperer

Paul Sysmans

Livre en anglais

Thinking Futures

Derrick P. Gosselin,Bruno Tindemans

Livre en anglais

Pitching Ideas

Jeroen Van Geel

Livre en anglais

37,05 €

Livré sous 3 à 5 jours ouvrables
En savoir plus

29,99 €

Livré sous 3 à 5 jours ouvrables
One of the first books to tackle every aspect of dealing with distributors. Features a chronological, easily applicable and international approach. Contains useful templates. En savoir plus

29,99 €

Livré sous 3 à 5 jours ouvrables
Thinking Futures provides a source of inspiration to managers, policy makers, entrepreneurs, politicians, or anyone willing to shape our societal future. En savoir plus

17,00 €

Livré sous 3 à 5 jours ouvrables
En savoir plus
 
 
 
 

Managers the Day After Tomorrow

Rik Vera

Livre en anglais

Influencers

Carole Lamarque

Livre en anglais

Disruption@WORK

Fabiaan Van Vrekhem

Livre en anglais

52,95 €

Livré sous 3 à 5 jours ouvrables
En savoir plus

29,99 €

Livré sous 3 à 5 jours ouvrables
Guide beyond the end of predictability for managers that disproves popular myths and addresses tomorrow's greatest dangers. En savoir plus

29,99 €

Livré sous 3 à 5 jours ouvrables
Influencers provides decision-makers and marketing executives with a guide for translating an influencer strategy into practice, and allows influencers themselves to discover how to build up sustainable relationships with trendsetting companies. En savoir plus

14,99 €

Livré sous 3 à 5 jours ouvrables
Contains a method of defining and predicting disruptive change, and pays attention to the different levels of disruption. En savoir plus
 
 
 
 

ProFile 2: Student's Pack

Jon Naunton,James Greenan

Livre en anglais

This is a Good Guide - for a Sustainable Lifestyle

Marieke Eyskoot

Livre en anglais

Brand the Change

Anne Miltenburg

Livre en anglais

7 Principles to Complete Co-Creation

Stefanie Jansen

Livre en anglais

39,95 €

Livré sous 3 à 5 jours ouvrables
The course that helps students to communicate with people across departments and across industry sectors. En savoir plus

24,00 €

Livré sous 3 à 5 jours ouvrables
En savoir plus

29,90 €

Livré sous 3 à 5 jours ouvrables
En savoir plus

34,00 €

Livré sous 3 à 5 jours ouvrables
En savoir plus
 
 
 
 

Creativity in Business

Igor Byttebier

Livre en anglais

Book 2018

Creative Belgium

Livre en anglais

Fair and Just Solutions

Livre en anglais

42,35 €

Livré sous 3 à 5 jours ouvrables
En savoir plus

19,90 €

Livré sous 3 à 5 jours ouvrables
En savoir plus

29,99 €

Livré sous 3 à 5 jours ouvrables
Covering over ten categories, this book is a tribute to the leanest ads, to the most successful ideas, and to the unrelenting creativity of Belgium's finest ad men and women. En savoir plus

46,00 €

Livré sous 3 à 5 jours ouvrables
In this publication, which is the result of the 2012 symposium in the Peace Palace, the contributors will discuss the complex matter of the settlement of disputes involving Nazi-looted art. One of the main questions is whether more international coordination is necessary in developing standards for the realisation of fair and just solutions En savoir plus