De Tao van service

Eric de Haan

Livre en néerlandais

23,95 €

Expédié habituellement sous 8 jours
ISBN:
9789023249207 
Paru le:
08/08/2015 
Nombre de pages:
140 
Editeur:
Koninklijke Van Gorcum b.v. 
Sous-titre:
inspiratiegids voor klantgevoelige service 
Extra:
De Tao van Service 
Poids:
215 gr 
Format:
Livre de poche 
Dimensions:
200 mm x 140 mm x 9 mm 
Edition:
1e editie 

Description

Service. Voor klanten steeds vaker van doorslaggevende betekenis. Het kan de relatie máken maar ook breken. Organisaties pretenderen dat ze 'service hoog in het vaandel' hebben staan. Ze blazen soms hoog van de toren met termen als 'service leadership' en 'service excellence'. Jammer dat hun klanten daar vaak maar weinig van merken. Organisaties voegen de daad in veel gevallen nog niet bij het woord. Integendeel, door slordig om te springen met service, werken organisaties hun klanten de deur uit. En laten daardoor veel business liggen. Waarom lukt het organisaties maar moeizaam om service te verlenen? Waar draait service in de kern om? Hoe maakt een organisatie daar werkelijk werk van? De Tao van Service verbindt de zakelijkheid van service met de wijsheid van de Tao. Het biedt een roadmap naar de 'soul of service' en ontdekt een ingenieuze formule om service werkelijk verbindend en verdiepend te maken. De Tao van Service is vooral een praktische gids voor klantgevoelige service. Met verschillende technieken om serviceminded te worden, diverse handvatten om een organisatie serviceproof te maken en veel tot de verbeelding sprekende best practices. Nu service meer en meer de dobber is waar de klantrelatie op drijft, zullen organisaties werkelijk werk moeten maken van service... Met een voorwoord van Ko de Ruyter, Professor of International Service Research aan de Maastricht University en aan The Australian School of Business in Sidney.

Commentaires

Donnez votre avis
Combien d'étoiles voulez-vous attribuer à ce livre?
Exemple: Une intrigue passionnante !
Merci de saisir un titre
Merci de saisir votre commentaire

Nos meilleures ventes

 
 
 
 

The future of shopping

Jorg Snoeck,Pauline Neerman

Livre en néerlandais

Marketing

Katheline de Lembre

Livre en néerlandais

Customers the day after tomorrow

Steven Van Belleghem

Livre en néerlandais

Eventplanner

Kevin Van der Straeten

Livre en néerlandais

29,99 €

33,70 €

29,99 €

34,99 €

 
 
 
 

We love events

Peter Decuypere

Livre en néerlandais

Marketing voor dummies

Jeanette McMurtry

Livre en néerlandais

29,99 €

19,99 €