A brand new world of marketing

Sofie Verstreken,Theo van Roy

Livre en néerlandais

32,90 €

Expédié habituellement sous 8 jours
ISBN:
9789044128079 
Paru le:
30/10/2015 
Nombre de pages:
199 
Editeur:
Garant Uitgevers 
Sous-titre:
vernieuwende recepten voor merken vandaag 
Format:
Livre 
Dimensions:
255 
Edition:
1e editie 

Description

Toeval of niet, maar we stellen vijf feiten vast die momenteel convergeren en die een nieuw tijdperk, een nieuw leven betekenen voor de tweede eeuw van marketing. Marketing verkeert in woelige tijden, de consument wil marketeer worden, de marketeer kan in het brein van de consument kijken, ruim 90% van onze beslissingen worden onbewust genomen… en de digitale technologie creeert dagelijks nieuwe opportuniteiten. Het marketinglandschap is de voorbije tien jaar gigantisch veranderd. Evoluties en vernieuwingen volgen elkaar steeds sneller op en consumenten en marketeers pikken er steeds vlugger op in. Dit boek wil inspiratie bieden aan marketeers die up to date willen blijven over de mogelijkheden die er zijn voor een merk in tijden van overaanbod, over onderscheidingsmoeilijkheden en beperkte marketingbudgetten.

Commentaires

Donnez votre avis
Combien d'étoiles voulez-vous attribuer à ce livre?
Exemple: Une intrigue passionnante !
Merci de saisir un titre
Merci de saisir votre commentaire

Nos meilleures ventes

 
 
 
 

Marketing

Katheline de Lembre

Livre en néerlandais

The future of shopping

Jorg Snoeck,Pauline Neerman

Livre en néerlandais

Marketing

Philip De Cleen

Livre en néerlandais

Eventplanner

Kevin Van der Straeten

Livre en néerlandais

33,70 €

29,99 €

34,99 €

34,99 €

 
 
 
 

We love events

Peter Decuypere

Livre en néerlandais

Retail. De digitale hysterie voorbij

GINO VAN OSSEL

Livre en néerlandais

29,99 €

29,99 €