VERKOPEN IS EEN WERKWOOR

Pieter De Smet

Livre en néerlandais

29,00 €

Expédié habituellement sous 8 jours
ISBN:
9789048600649 
Paru le:
15/02/2009 
Nombre de pages:
245 
Editeur:
Die Keure 
Format:
Livre de poche 
Dimensions:
240 mm x 160 
Edition:
1e editie 

Description

 "Sterk boek omwille van de vele voorbeelden. Het aspect 'lichaamstaal' - u kunt niet 'niet communiceren' - is heel goed uitgelegd met een knipoog naar het 'neuro-linguïstisch programmeren (NLP)'."(Vacature, 21 maart 2009 Wat moet een topverkoper zeker gelezen hebben? door Geert Delobelle, sales consulent verbonden aan Thomas international)De 3 M'enDe 3 Ma€™en: Met Minder inspanningen Meer salesrendement realiseren. Een mooie doelstelling. Maar hoe zet je die drie Ma€™en om in de praktijk? Pieter De Smet verwoordt zijn bevindingen en tips in dit boek. Hij wil hierbij zeker niet beleren, maar vooral inspireren.Herkenbaarheid troefDe aanpak van dit boek is no-nonsense, de schrijfstijl direct. Pieter De Smet put uit een jarenlange praktijkervaring. Zijn boek is doorspekt met voorbeelden uit de dagelijkse salespraktijk. Theoretische modellen en begrippen belicht hij vanuit een functionele invalshoek. Hij verliest hierbij nooit de directe link met de werkvloer. SalesbijbelDe rode draad in het boek is het vinden, analyseren, beheersen en beheren van de expliciete en impliciete behoeften van de (potentiële) klant. Pieter De Smet schuwt daarbij geen controversiële begrippen als a€˜commerciële prostitutiea€™ en a€˜sado-masochistische communicatiea€™. Dit boek wordt jouw salesbijbel en inspiratie voor toekomstige cont(r)acten. Deze no-nonsense salesbijbel boordevol praktijktips is een must voor al wie actief is in sales en marketing en wie anderen moet overtuigen en overhalen.Pieter De SmetPieter de Smet put uit 20 jaar saleservaring. Hij verdiende zijn strepen in verschillende sectoren, kleine en grote ondernemingen en multinationals. Zowel in België als over onze grenzen. In dit boek gaat hij verder, niet a€˜tot op het bota€™, maar a€˜tot in het bota€™ van de saleservaring.

Commentaires

Donnez votre avis
Combien d'étoiles voulez-vous attribuer à ce livre?
Exemple: Une intrigue passionnante !
Merci de saisir un titre
Merci de saisir votre commentaire

Nos meilleures ventes

 
 
 
 

Marketing

Katheline de Lembre

Livre en néerlandais

Een digitaal marketingplan in 100 dagen

Bert van Wassenhove

Livre en néerlandais

Personal branding m/v

Kirsten Ujvari,Stef Verbeeck

Livre en néerlandais

Career branding

Kirsten Ujvari,Stef Verbeeck

Livre en néerlandais

33,70 €

29,99 €

2,50 €

7,50 €

 
 
 
 

Transmediaplanning

Anne-Marie Cotton

Livre en néerlandais

Strategische marketing

Gerbrand Rustenburg

Livre en néerlandais

31,00 €

36,00 €