Kwalitatief marktonderzoek, theorie en praktijkcases

K. De Ruyter,N. Scholl

Livre en néerlandais

28,50 €

Expédié habituellement sous 8 jours
ISBN:
9789051894172 
Paru le:
08/08/2015 
Editeur:
Boom Lemma uitgevers 
Extra:
Kwalitatief marktonderzoek, theorie en praktijkcases 
Poids:
332 gr 
Format:
Livre de poche 
Dimensions:
240 mm x 170 mm x 11 mm 
Edition:
1e editie 

Description

Bij beslissingen over strategische en tactische keuzen in marketing erkennen steeds meer marketeers de kracht van kwalitatief marktonderzoek. Toch bestaat er momenteel nog een grote kloof tussen theorie en praktijk in Nederland. Dit boek biedt daarom de basisbegrippen van kwalitatief onderzoek en de toepassing ervan door instellingen en bedrijven.

In Kwalitatief marktonderzoek vindt de lezer zowel methoden en technieken die in Nederland momenteel reeds worden toegepast als enkele recentelijk ontwikkelde technieken. Elke techniek wordt verduidelijkt met een case. Na de basismethoden (individuele interviews en groepsdiscussies) gaan de auteurs in op nominal grouping, concept factory, KRIT-onderzoek, laddering, de ZWET-methode, CRA en de casestudy-methode.

Commentaires

Donnez votre avis
Combien d'étoiles voulez-vous attribuer à ce livre?
Exemple: Une intrigue passionnante !
Merci de saisir un titre
Merci de saisir votre commentaire

Nos meilleures ventes

 
 
 
 

Marketing

Katheline de Lembre

Livre en néerlandais

Retail. De digitale hysterie voorbij

GINO VAN OSSEL

Livre en néerlandais

Marketing

Philip De Cleen

Livre en néerlandais

Eventplanner

Kevin Van der Straeten

Livre en néerlandais

34,70 €

29,99 €

34,99 €

34,99 €

 
 
 
 

The future of shopping

Jorg Snoeck,Pauline Neerman

Livre en néerlandais

We love events

Peter Decuypere

Livre en néerlandais

29,99 €

29,99 €