Marketing voor dummies

Jeanette McMurtry

Livre en néerlandais

19,99 €

Livré sous 2 jours ouvrables
ISBN:
9789045353944 
Paru le:
05/12/2017 
Editeur:
Voor Dummies 
Poids:
731 gr 
Format:
Livre de poche 
Dimensions:
240 mm x 166 mm x 25 mm 
Edition:
5e editie 

Description

Nu de zichtbaarheid van je onderneming en de interactie met je klanten meer en meer naar
de digitale wereld zijn verschoven, moeten je marketingstrategieën zich hieraan aanpassen. Deze nieuwe editie van Marketing voor Dummies is helemaal up-to-date en laat je niet alleen zien hoe je klanten denken, maar ook hoe je op hun gedrag kunt inspelen. Ontdek welke kansen er liggen in de communicatie met je klanten, hoe je sociale media inzet en hoe je ook met een klein budget
je klanten kunt bereiken. Met dit boek leer je waar je jouw klanten vindt, hoe je ze overhaalt tot een
aankoop en hoe je ze laat terugkomen voor meer. Dankzij Marketing voor Dummies, 5e editie onderscheidt jouw onderneming zich van de rest!

Jeanette McMurtry is columnist, keynote speaker en een autoriteit op het gebied van consumentengedrag en marketingstrategieën gebaseerd op psychologie. Ze heeft voor verschillende bedrijven gewerkt, van start-ups tot grote namen uit de Fortune 100.

Commentaires

Donnez votre avis
Combien d'étoiles voulez-vous attribuer à ce livre?
Exemple: Une intrigue passionnante !
Merci de saisir un titre
Merci de saisir votre commentaire

Nos meilleures ventes

 
 
 
 

Marketing

Katheline de Lembre

Livre en néerlandais

The future of shopping

Jorg Snoeck,Pauline Neerman

Livre en néerlandais

Eventplanner

Kevin Van der Straeten

Livre en néerlandais

Marketing

Philip De Cleen

Livre en néerlandais

33,70 €

29,99 €

34,99 €

34,99 €

 
 
 
 

We love events

Peter Decuypere

Livre en néerlandais

Customers the day after tomorrow

Steven Van Belleghem

Livre en néerlandais

29,99 €

29,99 €