Marketing

Katheline de Lembre

Livre en néerlandais

33,70 €

Livré sous 2 jours ouvrables
ISBN:
9789463442312 
Paru le:
30/08/2017 
Nombre de pages:
179 
Editeur:
Uitgeverij Acco C.V. 
Sous-titre:
de basisprincipes 
Format:
Livre de poche 
Edition:
1e editie 

Description

Het marketinglandschap wordt voortdurend bepaald door trends en buzzwords. Los van hypes biedt het handboek "Marketing. De basisprincipes" een degelijk en samenvattend overzicht van de complexe marketingpraktijk. Alle marketingtrends zijn immers gebaseerd op hetzelfde uitgangspunt: potentiële klanten aantrekken door waardevolle content rond je product te creëren, met een juiste mix van prijs-, distributie- en communicatiestrategieën.

De overzichtelijke informatie in dit handboek wordt aangevuld met digitale extra's op het online leerplatform Sofia. Daar vindt de lezer recente evoluties, extra voorbeelden, boeiende cases, aanvullende opdrachten, mogelijke (examen)vragen en kritische doordenkers. Zo wordt "Marketing. De basisprincipes" een handboek met uitgebreide digitale ondersteuning voor studenten voor wie de studie van marketing onontbeerlijk is voor hun verdere loopbaan als communicatieprofessional. Daarnaast is dit boek ook boeiend lees- en studiemateriaal voor al wie een breed inzicht wil krijgen in het marketinglandschap.

Commentaires

Donnez votre avis
Combien d'étoiles voulez-vous attribuer à ce livre?
Exemple: Une intrigue passionnante !
Merci de saisir un titre
Merci de saisir votre commentaire

Nos meilleures ventes

 
 
 
 

The future of shopping

Jorg Snoeck,Pauline Neerman

Livre en néerlandais

Marketing

Philip De Cleen

Livre en néerlandais

Eventplanner

Kevin Van der Straeten

Livre en néerlandais

Retail. De digitale hysterie voorbij

GINO VAN OSSEL

Livre en néerlandais

29,99 €

34,99 €

34,99 €

29,99 €

 
 
 
 

We love events

Peter Decuypere

Livre en néerlandais

Een digitaal marketingplan in 100 dagen

Bert van Wassenhove

Livre en néerlandais

29,99 €

29,99 €