Suite à une grève chez bpost il est possible que les livraisons connaissent des délais de livraison plus longs de coutume. Besoin de quelque chose en urgence ? Passez plutôt dans un magasin Club à proximité.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     

Suite à une grève chez bpost il est possible que les livraisons connaissent des délais de livraison plus longs de coutume. Besoin de quelque chose en urgence ? Passez plutôt dans un magasin Club à proximité.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Het Bucketlist boek voor koppels

250 dingen die jullie samen gedaan moeten hebben

Elise De Rijck
Livre broché | Néerlandais | Bucketlist
15,99 €
+ 31 points
Livraison sous 3 jours ouvrables
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Eindelijk een Bucketlist voor koppels In dit boek vind je 250 gekke, grappige, unieke, maar soms ook heel serieuze opdrachten die je samen met je geliefde gedaan moet hebben. Of jullie nu pas een week of al jaren samen door het leven gaan, dit boek zal jullie leven veranderen. Écht waar! Dankzij dit boek zullen jullie elkaar nog beter leren kennen, zullen jullie spannende avonturen beleven en met een beetje geluk laat het zelfs al jullie dromen uitkomen. Laat geheime briefjes voor elkaar achter tussen de melkproducten in de supermarkt, herbeleef jullie eerste date, duw elkaar op de schommel en laat matching (plak)tattoo's zetten. Het zijn maar enkele onderwerpen uit de lijst met 250 ideeën die jullie leven zal verrijken en jullie relatie nog sterker zal maken. - Met ruimte om jullie meest zeemzoeterige of grappige foto's op te kleven! - Met extra pagina's voor jullie eigen romantische bucketlist. - Een bewaarboek dat jullie heel jullie leven zullen koesteren. Gaan jullie de uitdaging aan?

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
128
Langue:
Néerlandais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9789401440776
Date de parution :
13-12-16
Format:
Livre broché
Format numérique:
Mass market (rack) paperback
Dimensions :
175 mm x 215 mm
Poids :
240 g

Les avis