•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  Plus de 12.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  • Toujours un magasin près de chez vous     
  • Magasins
  • Wishlist
  • Panier
  1. Accueil
  2. Frank Geleyn

Résultats pour "Frank Geleyn"

16 résultats

Filter
  • Samen is altijd beter

Frank Geleyn

• Livre relié | Néerlandais
    • Mam, pap Fred en Tess hebben een grote tuin. Tess speelt er graag tussen de dieren en de vlinders. Maar dan is de grote vakantie plots voorbij ... Op ... Savoir plus
    16,95 €
  • Dierentuin met vlinders

Frank Geleyn

• - Een vrolijk dierenverhaal - Tel op elke pagina de dieren waar Tess van droomt Een grappig verhaal over dieren- en grotemensenliefde. Tess droomt van... Savoir plus
    16,50 €
  • Lijm

Frank Geleyn

• Een plakkerig verhaal over verliefd zijn. Als Flor met zijn speelauto tegen een boom knalt, is het stuur kapot. Pap maakt Flors stuur met superlijm. D... Savoir plus
    8,95 €
  • Kampioen

Frank Geleyn

• Livre broché | Néerlandais
    • Kampioen Sinds wielrenner Max door zijn vader wordt gecoacht, gaan zijn sportprestaties er sterk op vooruit. Maar door de fanatieke aanpak van vader h... Savoir plus
    12,95 €
  • Ik zwijg

Frank Geleyn

• Ik zwijg Frank Geleyn Naar aanleiding van de antipestdag zet meneer Soenen een praatstoel neer in zijn klas. Wie gepest wordt, moet op de stoel gaan z... Savoir plus
    11,95 €
  • Wie wil Loes?

Frank Geleyn

• ??Jonge lezers zullen dol zijn op Loes. Op leesniveau AVI-M4. Over een bijzondere poes die een leuk baasje zoekt. Bo en Jo hebben een winkel vol diere... Savoir plus
    9,95 €
  • Bloed op het schoolplein

Frank Geleyn

• Een actueel boek over geweld op school, van een auteur die de leefwereld van tieners goed kent, dat je vanaf de eerste zin in zijn greep houdt. Vanaf ... Savoir plus
    14,95 €
  • Habib

Frank Geleyn

• Mam zet vier borden op tafel. Ze heeft een grote taart gebakken. Er komt een vriend op bezoek: Habib. 'Ik ken hem al een poos,' zegt mam. 'Misschien k... Savoir plus
    13,95 €
  • Ik val

Frank Geleyn

• Een realistisch en aangrijpend boek over een jongere met zelfmoordplannen, voor 14-plussers. De ouders van de zestienjarige Arne zijn vorig jaar op re... Savoir plus
    11,95 €
16 sur 16 résultat(s) affiché(s)