Suite à une grève chez bpost il n'est temporairement pas possible de choisir pour livraison à domicile ou à une autre adresse. Besoin de quelque chose en urgence ? Choissisez pour retrait en magasin ou passez plutôt dans un magasin Club à proximité.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Suite à une grève chez bpost il n'est temporairement pas possible de choisir pour livraison à domicile ou à une autre adresse. Besoin de quelque chose en urgence ? Choissisez pour retrait en magasin ou passez plutôt dans un magasin Club à proximité.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous
  1. Accueil
  2. Livres
  3. Sciences humaines
  4. Economie & Management
  5. Kwaliteit van administratieve dienstverlening

Kwaliteit van administratieve dienstverlening

managen is integreren

P.A. Hartog, A. Molenkamp, J.H.M. Otten
Livre relié | Néerlandais | Organiseren & informatiseren | n° 1
81,75 €
+ 163 points
Livraison sous 3 jours ouvrables
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

"Om te kunnen overleven dienen administratieve dienstverleners hun organisatie af te stemmen op de eisen van deze tijd. Dit boek biedt u een methodiek waarmee u de inrichting en beheersing van gegevensverwerkende organisaties op systematische en integrale wijze kunt analyseren en ontwerpen.

De in de praktijk beproefde methodiek is gebaseerd op een externe, klantgerichte oriëntatie en op bedrijfskundige principes. Bijzondere aandacht is er voor de organisatie- en informatieaspecten, maar ook voor de continu vereiste afstemming tussen beide. De methodiek is aangevuld met een aanpak voor de toepassing en voor de borging, gericht op het realiseren van blijvende veranderingen.

De KAD-methode ondersteunt de toepassing van moderne besturingsconcepten als procesmanagement, logistiek management, integraal management en contractmanagement in de administratieve dienstverlening. Kwaliteit van administratieve dienstverlening"" is daarmee een aanvulling op de bestaande literatuur over de traditionele leer van de administratieve organisatie en interne controle."

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Langue:
Néerlandais
Collection :
Tome:
n° 1

Caractéristiques

EAN:
9789026716799
Format:
Livre relié
Dimensions :
175 mm x 247 mm
Poids :
679 g

Les avis