Suite à une grève chez bpost il n'est temporairement pas possible de choisir pour livraison à domicile ou à une autre adresse. Besoin de quelque chose en urgence ? Choissisez pour retrait en magasin ou passez plutôt dans un magasin Club à proximité.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Suite à une grève chez bpost il n'est temporairement pas possible de choisir pour livraison à domicile ou à une autre adresse. Besoin de quelque chose en urgence ? Choissisez pour retrait en magasin ou passez plutôt dans un magasin Club à proximité.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

De marketingorganisatie van de toekomst

Scoren met de marketingorganisatie van morgen

Rob Beltman
Livre broché | Néerlandais
29,99 €
+ 59 points

Description

Rob Beltman De marketingorganisatie van de toekomst Scoren met de marketingorganisatie van morgen De ontwikkelingen in het marketingvak gaan razendsnel. Duizenden commercieel verantwoordelijken worden dagelijks uitgedaagd om nieuwe trends te vertalen naar hun eigen organisatie. Dat roept allerlei vragen op. Welke competenties moeten we in huis halen om relevant te zijn en blijven, om de klant optimaal te bedienen en betrekken, via al die kanalen en netwerken? Welke nieuwe rollen brengt dat met zich mee? En hoe organiseren we dat nou optimaal met de mensen en middelen die we hebben, zodat de organisatie als geheel markt- en klantgericht presteert? Er bestaan enorm veel marketingboeken met mooie theorie?n en modellen, met nieuwe invalshoeken over hoe je merken en klantrelaties kunt managen. Maar er zijn vrijwel geen boeken over hoe je marketing binnen de organisatie integraal organiseert. Daarom is dit boek een must voor wie wil scoren met de marketingorganisatie van morgen! * Een brede, moderne benadering van de marketingfunctie. * Over de rol en bijdrage van marketing in de organisatie van de toekomst. * Boordevol actuele interviews, cases en checklists om direct aan de slag te gaan. * Winnaar van de PIM Marketing Literatuurprijs. Over de auteur Rob Beltman is al meer dan vijftien jaar actief in het marketingvak, als adviseur, begeleider, docent en onderzoeker. Hij heeft inmiddels honderden organisaties begeleid bij marketingvraagstukken. Rob richtte in 2014 H3ROES op, een co?peratie van professionals uit diverse disciplines die samenwerken om Nederland klantgerichter te maken. Uitvoering: Flexcover Omvang: 224 pagina's Auteur: Beltman Formaat: 15 x 23 cm ISBN: 9789089655356 NUR: 801 Thema: KJS, KJMV7 Prijs: ? 29,99 Verschijnt: Oktober 2020

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
224
Langue:
Néerlandais

Caractéristiques

EAN:
9789089655356
Format:
Livre broché
Format numérique:
Mass market (rack) paperback

Les avis