Suite à une grève chez bpost il n'est temporairement pas possible de choisir pour livraison à domicile ou à une autre adresse. Besoin de quelque chose en urgence ? Choissisez pour retrait en magasin ou passez plutôt dans un magasin Club à proximité.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Suite à une grève chez bpost il n'est temporairement pas possible de choisir pour livraison à domicile ou à une autre adresse. Besoin de quelque chose en urgence ? Choissisez pour retrait en magasin ou passez plutôt dans un magasin Club à proximité.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Het geheim van mijn man

grote letter uitgave - (in 2 delen)

Liane Moriarty
Livre relié | Néerlandais | Grote letter bibliotheek | n° 3311
48,50 €
+ 97 points
Format

Récompenses

  • Goodreads Choice Award 2013
    Nominé

Description

GROTE LETTER UITGAVE



Mijn lieve Cecilia, als je dit leest, ben ik er niet meer



Stel je voor dat je man een brief aan je heeft ge¬schreven, om te openen na zijn dood. Stel je voor dat die brief zijn diepste, meest donkere geheim bevat. En stel je dan eens voor dat je deze brief toevallig vindt terwijl je man nog springlevend is.

Cicilia Fitzpatrick is een succesvolle zakenvrouw, staat voor iedereen klaar en is een toegewijde echt-genote en moeder. Maar die brief gaat alles ver-anderen, en niet alleen voor haarzelf.



Liane Moriarty heeft met Het geheim van mijn man een pageturner geschreven die je aan het denken zet: over hoe goed je degenen van wie je houdt eigenlijk kent - en hoe goed je jezelf uiteindelijk kent...

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
600
Langue:
Néerlandais
Collection :
Tome:
n° 3311

Caractéristiques

EAN:
9789036433112
Date de parution :
31-03-18
Format:
Livre relié
Dimensions :
165 mm x 225 mm
Poids :
1131 g

Les avis