Suite à une grève chez bpost il est possible que les livraisons connaissent des délais de livraison plus longs de coutume. Besoin de quelque chose en urgence ? Passez plutôt dans un magasin Club à proximité.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     

Suite à une grève chez bpost il est possible que les livraisons connaissent des délais de livraison plus longs de coutume. Besoin de quelque chose en urgence ? Passez plutôt dans un magasin Club à proximité.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Ik zie je op het strand

Jill Mansell
Format de poche | Néerlandais | Dwarsligger | n° 607
15,00 €
+ 30 points
Format

Description

dwarsligger 607 Jill Mansell Ik zie je op het strand



Romantische verwikkelingen, misverstanden en zussenrivaliteit – een feelgoodverhaal om in een keer uit te lezen. Ik zie je op het strand is de ultieme zomerroman!



Clemency is niet op zoek naar de liefde als ze Sam ontmoet in het vliegtuig. Maar aan het eind van de vlucht hebben ze een echte klik. Dit voelt als iets heel speciaals… maar hij verdwijnt helaas uit haar leven. Drie jaar later woont Clem weer in haar geboortedorp in Cornwall. Als haar stiefzus Belle uit Londen overkomt, verwaander dan ooit nu ze de perfecte man heeft gevonden, is Clem blij voor haar, echt waar… tot ze ontdekt wie Belles perfecte man is: Sam!



Jill Mansell is de koningin van de feelgood. Van haar romans vol humor en romantiek zijn in Nederland en Vlaanderen al meer dan 2,5 miljoen exemplaren verkocht.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
576
Langue:
Néerlandais
Collection :
Tome:
n° 607

Caractéristiques

EAN:
9789049807467
Date de parution :
28-06-19
Format:
Format de poche
Dimensions :
83 mm x 120 mm
Poids :
123 g

Les avis