•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

International Business and Emerging Economy Firms

Volume I: Universal Issues and the Chinese Perspective

147,95 €
+ 295 points
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

How do firms from emerging economies strive for the internationalization of their business? This comprehensive two-volume collection tackles this question by taking a closer look at underexplored issues, including bottom of the pyramid (BoP) business models, value creation and co-creation, employee commitment and the 'born global' concept. Taking both a geographic and thematic approach to the topic, the first volume addresses universal challenges such as inclusive innovation, the ethics of corporate leadership, and knowledge management, and also places a special emphasis on China. Providing an overview of the strategies and operations involved in internationalizing Chinese firms, this book is an essential read for those researching emerging markets and globalization in general, as well as Asian Business more specifically.

Spécifications

Parties prenantes

Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
259
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9783030244811
Date de parution :
23-09-19
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
148 mm x 210 mm
Poids :
485 g

Les avis

Nous publions uniquement les avis qui respectent les conditions requises. Consultez nos conditions pour les avis.