Suite à une grève chez bpost il est possible que les livraisons connaissent des délais de livraison plus longs de coutume. Besoin de quelque chose en urgence ? Passez plutôt dans un magasin Club à proximité.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     

Suite à une grève chez bpost il est possible que les livraisons connaissent des délais de livraison plus longs de coutume. Besoin de quelque chose en urgence ? Passez plutôt dans un magasin Club à proximité.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Killian EBOOK

Benedetti broers, #4

Natasha Knight
Ebook | Néerlandais | Benedetti broers
6,99 €
+ 6 points

Description

Het beest heeft Belle.
Killian Black heeft mij.

 

Cilla

 

Hoe ik hier beland ben, maakt niet uit, al zegt hij van wel. Hij zegt dat hij mijn keuze was. Maar hij snapt het niet. Ik had niet eens een keuze.

 

En nu verandert hij de regels van het spel.

 

Eén maand. Dat was de afspraak. Ik zou dertig dagen lang de zijne zijn. Maar alleen mijn lichaam is niet meer genoeg. Nu wil hij ook mijn ziel. Hij wil alles. En hoewel ik net kan doen alsof ik veilig ben als ik onder hem lig, weet ik dat deze man iets met me doet. Iets corrupts.

 

Iets dat me uiteindelijk zal breken.

 

Killian

 

Cilla heeft haar keuze gemaakt. Zij was degene die het aanbod deed. Ik heb het alleen maar aangenomen. Dus wat maakt het uit dat ik de regels halverwege ons spel verander? Daar ga ik me niet voor verontschuldigen.

 

Wat je moet weten… Cilla en ik zijn hetzelfde. Zij is de duisternis. Net zo donker als ik ben. Er is iets met haar gebeurd. Iets ergs. Het heeft haar beschadigd.

Toch zoekt ze geen held om haar te redden. Ze zoekt een wraakengel. Een schurk. En dat kan ik zijn. Ik kan de monsters voor haar verslaan, maar daar zal ze wel een prijs voor moeten betalen. Die prijs? Ik wil alles. En ik zal het krijgen ook.

 

Want Cilla?

 

Cilla is van mij.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Langue:
Néerlandais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9789464400915
Date de parution :
14-03-22
Format:
Ebook
Protection digitale:
/
Format numérique:
ePub

Les avis