Suite à une grève chez bpost il n'est temporairement pas possible de choisir pour livraison à domicile ou à une autre adresse. Besoin de quelque chose en urgence ? Choissisez pour retrait en magasin ou passez plutôt dans un magasin Club à proximité.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Suite à une grève chez bpost il n'est temporairement pas possible de choisir pour livraison à domicile ou à une autre adresse. Besoin de quelque chose en urgence ? Choissisez pour retrait en magasin ou passez plutôt dans un magasin Club à proximité.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Laatste lente

Laatste Lente

Philippe Richelle
Livre relié | Néerlandais | Oorlog en liefde | n° 1
7,99 €
+ 15 points

Description

Oorlog en liefde laat zien hoe mensen verstrikt raken in de grote gebeurtenissen van hun tijd: de opkomst van het nazisme en de Tweede Wereldoorlog. Noodgedwongen maken ze keuzes die fatale gevolgen kunnen hebben, niet alleen voor henzelf maar ook voor anderen. Het hoofdpersonage is Martin Mahner, een jonge Duitser wiens liefdesleven we volgen in deze sombere tijden. 1932. Duitsland maakt een zware crisis door. In de ogen van mijn vader en van vele landgenoten is Hitler de enige die orde op zaken kan stellen. Ik ben het daar niet mee eens, maar ik houd mijn mond... In diezelfde periode komt Katarina tegenover ons wonen. Ik ontdek gevoelens die ik niet eerder heb ervaren... Het had allemaal zo simpel kunnen zijn, zonder mijn verlegenheid en zonder de machtsovername door de nazi’s...

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
88
Langue:
Néerlandais
Collection :
Tome:
n° 1
Illustré:
Oui

Caractéristiques

EAN:
9789030364320
Date de parution :
08-12-10
Format:
Livre relié
Dimensions :
240 mm x 310 mm
Poids :
790 g

Les avis