Suite à une grève chez bpost il n'est temporairement pas possible de choisir pour livraison à domicile ou à une autre adresse. Besoin de quelque chose en urgence ? Choissisez pour retrait en magasin ou passez plutôt dans un magasin Club à proximité.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Suite à une grève chez bpost il n'est temporairement pas possible de choisir pour livraison à domicile ou à une autre adresse. Besoin de quelque chose en urgence ? Choissisez pour retrait en magasin ou passez plutôt dans un magasin Club à proximité.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous
  1. Accueil
  2. Games
  3. Adventure & RPG
  4. Mario & Sonic op de Olympische spelen - Tokyo 2020

Mario & Sonic op de Olympische spelen - Tokyo 2020

61,99 €
+ 61 points

Description

Sluit je aan bij Mario, Sonic en vrienden voor hun grootste avontuur ooit op de Olympische Spelen Tokyo 2020, exclusief op Nintendo Switch !
Ga voor goud terwijl je strijdend speelt in actievolle sportgames, waaronder 4 gloednieuwe evenementen in Tokyo 2020-Skateboarding, Karate, Surfen en Sportklimmen, evenals een groot aantal klassieke evenementen.

Laat het feest beginnen op je Nintendo Switch met verschillende manieren om te spelen, inclusief het spelen van knoppen en bewegingen in multiplayer-spelmodi die tot 4 spelers lokaal en maximaal 8 online ondersteunen.
Speel vanaf november 2019 als Mario, Sonic, Yoshi, Amy Rose, Luigi, Dr. Eggman en nog veel meer van je favoriete personages.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Maison de disques :
Nintendo of Europe - Netherlands

Caractéristiques

EAN:
0045496424930
Date de parution :
08-11-19
Format:
Nintendo Switch

Les avis