Suite à une grève chez bpost il est possible que les livraisons connaissent des délais de livraison plus longs de coutume. Besoin de quelque chose en urgence ? Passez plutôt dans un magasin Club à proximité.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     

Suite à une grève chez bpost il est possible que les livraisons connaissent des délais de livraison plus longs de coutume. Besoin de quelque chose en urgence ? Passez plutôt dans un magasin Club à proximité.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Mijn bullet journal - Stickers

stickers

Livre broché | Néerlandais
12,99 €
+ 25 points

Description

Goed, je hebt je bujo ingericht. Alles wat je erin wilt hebben, staat erin. Het enige wat je nu nog nodig hebt, zijn wat handige hacks om het bujo'en makkelijker, vrolijker en overzichtelijker maken. Tadaa: bullet journal stickers.



De stickers hebben zestien verschillende ontwerpen die naadloos aansluiten bij de Mijn Bullet Journals van MUS. Gebruik de verschillende designs om orde te scheppen in je bujo-leven. Geef bijvoorbeeld elke maand tabjes met zijn eigen kleur, zodat je ze makkelijk kan terugvinden in je bujo. Of gebruik de ontwerpen voor vaste onderwerpen: noteer al je cadeau-ideeën op de vrolijke stipjes en schrijf je zakelijke afspraken op de zwarte sticky notes. Zo heb je direct overzicht wat elke notitie betekent als je je bujo openslaat. Of misschien heb je geen praktische doeleinden voor deze sticky notes, maar ben je gewoon net zo'n geek als wij en word je er blij van als je stationery bij elkaar past. Waarvoor je ze dan ook wilt gebruiken: je vrolijkt je bujo en jezelf direct op met deze echte Mijn Bullet Journal stickers.

Spécifications

Parties prenantes

Editeur:
MUS

Contenu

Nombre de pages :
120
Langue:
Néerlandais
Illustré:
Oui

Caractéristiques

EAN:
9789045323107
Date de parution :
11-07-18
Format:
Livre broché
Dimensions :
159 mm x 215 mm
Poids :
427 g

Les avis