•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Red turtle, the

Remy Van Kesteren
13,99 €
+ 13 points
Livraison 2 à 3 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

De Nederlandse harpist Remy van Kesteren brengt zijn eigen unieke soundtrack uit voor de met een Oscar-genomineerde film ‘The Red Turtle’. Hij staat bekend om het creëren van zijn eigen wereld met zijn composities; een mix van neoklassieke minimale, alternatieve elektronische muziek met jazz- en wereldinvloeden, waarbij de grenzen tussen genres vervagen. Hij studeerde aan het Conservatoire National Supérieur de Musique de Paris, waar hij studeerde bij de beroemde harpiste Isabelle Moretti. Van Kesteren heeft verschillende prijzen gewonnen. Zijn vele prijzen leidden tot concerten over de hele wereld, van Europa tot de VS, Japan en Afrika.

Remy over het album: “In april 2020 verzamelde ik de moed om filmmaker Michael Dudok de Wit te bellen. Ons gesprek was een van mijn persoonlijke hoogtepunten dit jaar en in veel opzichten was het de basis van het album dat nu voor je ligt.
Nu ik mijn eerste harp-soloalbum heb gemaakt, voelt het een beetje alsof ik terugga naar mijn kern. Dus bedankt, Michael, dat je me hebt geholpen deze liedjes te vinden in je film en in mij. Je onbevangenheid en enthousiasme om mee te werken (ook het uitlenen van je sketches en zelfs het maken van de prachtige cover van dit album), is een inspiratie op zich geweest. Ik hoop dat dit album je film recht zal doen en ik kan niet wachten om het live te spelen als het zover is.”

Playlist

1. Amber
2. Waves
3. ///commonground
4. Home is for the rich people
5. Nowhere left to run
6. She, she moves
7. April
8. 4=1 (everything)
9. Walking across the atlantic
10. White horses
11. Lake
12. (a minor) lament

Spécifications

Parties prenantes

Artiste :
Remy Van Kesteren
Maison de disques :
SNOWSTAR RECORDS

Caractéristiques

EAN:
8718857627630
Date de parution :
30-10-20
Format:
CD

Les avis