Suite à une grève chez bpost il est possible que les livraisons connaissent des délais de livraison plus longs de coutume. Besoin de quelque chose en urgence ? Passez plutôt dans un magasin Club à proximité.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     

Suite à une grève chez bpost il est possible que les livraisons connaissent des délais de livraison plus longs de coutume. Besoin de quelque chose en urgence ? Passez plutôt dans un magasin Club à proximité.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Schatverdorie!

Theunissen Marina
Livre relié | Néerlandais | junior
13,50 €
+ 27 points

Description

Schrikken en beven voor de ijzige ijskoningin Ragnilde!

'Ohhh!' Waarschijnlijk krijg ik mijn mond nooit meer dicht. Jongens! Wat een berg juwelen en gouden munten. De schittering alleen al doet pijn aan mijn ogen! Zoiets heb ik nog nooit gezien. Jawel! Ooit in een tekenfilm van Disney, waar in Duckstad de schatrijke oom Dagobert woont.

En het is deze berg juwelen die de Jokuuls al jarenlang bewaken in een Vikingschip, dat tot op de bodem van de Svartisengletsjer is gezakt. Door de opwarming van de aarde dreigt de gletsjer te ontdooien. De hoogste tijd voor de Jokuuls om te verhuizen. Er is echter een probleem. Onder het ijs woont ook een ijskoningin, die met haar toverkracht de Jokuuls onder druk zet. Ze wil de schat voor zich alleen houden.
Wie zal de Jokuuls durven helpen? Of zijn zij sterk genoeg en kunnen zij het stellen zonder hulp?
En wat staat hen nog te wachten?

Een schitterend verhaal met ongemeen verrassende antwoorden.

Na een carrière van kleuterjuf heeft Marina Theunissen(1946) haar wens om jeugdboeken te schrijven vormgegeven. Na 'De Verloren Lichtsteen' (2010), 'Spiegels' (2012), 'De Zeven Levels' (2012) en een kortverhaal in 'Het Junior Monsterboek' (2012) brengt ze nu een vervolg op haar allereerste boek. Weer een spannend fictieverhaal: 'Schatverdorie'.
Als buikspreekster weet ze, samen met pop Viktor, haar verhalen leuk voor te stellen.

Met illustraties van Bart Mertens.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
145
Langue:
Néerlandais
Collection :
Catégorie d'âge:

Caractéristiques

EAN:
9789079552917
Date de parution :
30-01-13
Format:
Livre relié
Dimensions :
145 mm x 224 mm
Poids :
321 g

Les avis