Suite à une grève chez bpost il n'est temporairement pas possible de choisir pour livraison à domicile ou à une autre adresse. Besoin de quelque chose en urgence ? Choissisez pour retrait en magasin ou passez plutôt dans un magasin Club à proximité.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Suite à une grève chez bpost il n'est temporairement pas possible de choisir pour livraison à domicile ou à une autre adresse. Besoin de quelque chose en urgence ? Choissisez pour retrait en magasin ou passez plutôt dans un magasin Club à proximité.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Sergio EBOOK

Benedetti broers, #3

Natasha Knight
Ebook | Néerlandais | Benedetti broers
6,99 €
+ 6 points

Description

Ik ben de oudste zoon van een maffiakoning. Het lievelingetje. Geboren om het imperium over te nemen. Ik ben een gevaarlijke man, een meedogenloze man. Dat moet je ook wel zijn in mijn wereld.
Het moment waarop Natalie mijn leven binnenvalt, is het duidelijk een gevalletje van op de verkeerde tijd, op de verkeerde plek zijn.
Niet één, maar twee keer brengt het lot ons samen.
Twee keer valt het onschuldige lam in de klauwen van het monster.

Ik gaf haar de kans om weg te lopen. Heb haar gezegd dat het beter was als ze dat deed. Maar ze wilde luisteren en nu is het te laat. Want ik ben geen held in dit verhaal. Ik ben niet goed en dat wil ik ook niet zijn. En nu laat ik haar niet meer gaan. Als ik haar aanraak, is dat met handen waar bloed aan kleeft.

Ik weet dat mijn acties niet onbestraft zullen blijven. Ik weet dat ik zal boeten voor de dingen die ik heb gedaan, voor mijn zonden. En ik weet ook dat ik thuishoor in de hel, maar voor ik daarheen ga, wil ik leven. Een leven met haar.

Zij is de mijne.
Voor altijd.
Wat er verder ook mag gebeuren.

 

Disclaimer: Sergio is een intens liefdesverhaal dat zich afspeelt in de wereld van de Benedetti-maffia. Het is geen 'feelgood'. Lezers kunnen het beste eerst Salvatore en Dominic lezen voordat ze aan het verhaal van Sergio beginnen.

 

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Langue:
Néerlandais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9789464400199
Date de parution :
25-10-21
Format:
Ebook
Protection digitale:
/
Format numérique:
ePub

Les avis