•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Shabrang

Sevdaliza
9,99 €
+ 9 points
Livraison 2 à 3 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Producer, songwriter en regisseur Sevdaliza brengt op vrijdag 28 augustus haar langverwachte tweede album ‘Shabrang’ uit. ‘Shabrang’ is volledig door Sevdaliza geproduceerd samen met haar vaste productiepartner Mucky. Het 14 tracks tellende album is de langverwachte opvolger van haar succesvolle debuutalbum ISON uit 2017. In slechts een paar jaar tijd heeft Sevdaliza zich gevestigd als een iconische, zeer creatieve, veelzijdige en onafhankelijke artieste die zich tot ver over de grens weet te onderscheiden. De indrukwekkende video ‘HUMAN’ van haar debuutalbum ‘ISON’ heeft tot nu toe meer dan 25 miljoen YouTube-views verzameld en meesterwerk ‘Shahmaran’ over mentale slavernij, won 2 UK Music Video Awards. Sevdaliza toerde de afgelopen 2 jaar door 35 landen en verzamelde duizenden fans wereldwijd (Spotify 200.000, Youtube, 300.000, IG 230.000)

In 2020 keert Sevdaliza terug met haar vervolgalbum ‘Shabrang’. "Shabrang wordt genoemd in de Perzische mythologie. Hoewel er geen letterlijke vertaling is om de essentie ervan uit te leggen, wordt de Farsi-uitdrukking Shabrang vertaald naar het kleurenpalet van de nacht. Dit 'palet' wordt gevisualiseerd in de tonen van Sevdaliza’s blauwe oog op de albumhoes. Het blauwe oog vertegenwoordigt de jaren van fysieke en emotionele turbulentie.”

In Sevdaliza's woorden: “Dit album vertegenwoordigt voor mij dat de essentie in alles voor mij liefde is. Het is een brief aan mezelf, mijn eigen bijbel die ik moet schrijven om te vertrouwen en te geloven in het leven" Geboren in Iran en woonachtig in Nederland is Sevdaliza een niet te stoppen kracht in het creëren en brengen van haar artisticiteit. Ze is een producer en engineer, een onafhankelijke artdirector met een kritisch oog voor detail en een unieke songwriter. Haar muziek wordt omschreven als "genre-bending", gebruikmakend van verschillende genres, waaronder alternatieve elektronica, indie, triphop, alternatieve R&B en avant-garde.

Playlist

1. Joanna
2. Shabrang
3. Lamp lady
4. All rivers at once
5. Habibi
6. Dormant
7. Wallflower
8. Gole bi goldoon
9. Oh my god
10. Eden
11. Human nature
12. No way
13. Rhode
14. Comet

Spécifications

Parties prenantes

Artiste :
Sevdaliza
Maison de disques :
BUTLER RECORDS

Caractéristiques

EAN:
8718627231838
Date de parution :
28-08-20
Format:
CD

Les avis