•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Achieving Organizational Excellence

A Quality Management Program for Culturally Diverse Organizations

Flevy Lasrado
Livre broché | Anglais | Management for Professionals
122,45 €
+ 244 points
Format
Livraison 2 à 3 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

This book bridges two essential aspects of assessing and achieving business excellence in 21st-century organizations. The author argues that transnational companies face a twofold challenge: managing global knowledge networks and multicultural project teams on the one hand; and interacting and collaborating across boundaries using global communication technologies, on the other.

The author also argues that this dual challenge calls for the creation of a business excellence program that fits and thrives within these multicultural environments. In response, he reviews corporate practices in quality management and business excellence frameworks that have been extensively used on a transnational scale to drive organizational performance. The book approaches quality management as an element that is no longer a choice, but has now become a necessity if companies want to compete in highly globalized environments.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
193
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9783030099312
Date de parution :
25-12-18
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
156 mm x 234 mm
Poids :
290 g

Les avis

Nous publions uniquement les avis qui respectent les conditions requises. Consultez nos conditions pour les avis.