•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Advertising

Jen Green
Livre relié | Anglais | Ethical Debates
52,95 €
+ 105 points
Format
Livraison 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Advertising, which aims to influence the thinking and behavior of consumers around the world, is a multibillion-dollar industry. People are exposed to many different forms of advertising every day, including TV and radio commercials, newspaper and magazine ads, posters and billboards, direct mail, and Internet ads. Readers learn how advertising works, including common techniques and approaches, and explore the debate about advertising's effects on society. Real-life case studies, fact boxes, and opinion panels highlight some of the most heated issues in the debate. These include questions about truth in advertising, promoting stereotypes, advertising to children, and collecting information about people's tastes, habits, and interests online.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
48
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9781448860180
Date de parution :
30-12-11
Format:
Livre relié
Format numérique:
Bibliotheekbinding
Dimensions :
183 mm x 236 mm
Poids :
272 g

Les avis