•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Bosgevoel

een ontdekkingsreis door het diepe woud van Nederland

Herman Vuijsje
Livre relié | Néerlandais
23,99 €
+ 47 points
Livraison sous 3 jours ouvrables
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Bos in Nederland? Hing er altijd een beetje bij. Wel mooi en zo, maar niet echt van betekenis. Gebeuren deed het in de polder, aan de rivieren en op zee. Het bos was die wereld van bescheiden burgermansgenoegens, van pannenkoeken en ANWB-paddenstoelen.

Voor het peilloos diepe woud, voor de herinnering aan de gelukzalige huiver van sprookjesland, moet je de grens over.

Of... toch niet? Kun je dat gevoel ook bij ons ervaren?

Dagenlang door de wouden trekken in Nederland, kán dat? En wat zie, hoor en voel je dan? Schemerende duisternis, flakkerend licht, beklemmende eenzaamheid, nevelbanken, lokkende tonen, dreigend grommen? Of toch vooral de kale routine van rechthoekig afgepaste bospercelen, met stammen gehoorzaam op een rij?

Ik neem de proef op de som en ga op ontdekkingstocht. Het Gooi door, de Utrechtse Heuvelrug af, en weer omhoog de Veluwe op, tot ik het bos weer uitkom in Hattem bij de IJssel.

Een kleine twee weken ondergedompeld in het Nederwoud op zoek naar het echte bosgevoel... kijken hoe ver ik kom.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
112
Langue:
Néerlandais

Caractéristiques

EAN:
9789038928821
Date de parution :
23-06-23
Format:
Livre relié
Dimensions :
128 mm x 208 mm
Poids :
270 g

Les avis

Nous publions uniquement les avis qui respectent les conditions requises. Consultez nos conditions pour les avis.