•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Building Mentoring Capacity in Teacher Education

A Guide to Clinically-Based Practice

John E Henning, Dianne M Gut, Pamela C Beam
Livre broché | Anglais
83,95 €
+ 167 points
Format
Livraison 2 à 3 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

This book is an instructional guide for designing and implementing mentoring programs that support clinically-based teacher education. Veteran teacher educators John E. Henning, Dianne M. Gut, and Pam C. Beam outline a developmental approach for supporting mentees as they grow in their careers from teacher candidates to early-career teachers and teacher leaders. Mentors will learn how professional development occurs and how to create the conditions to foster and accelerate it. In Part I, chapters outline key components of the mentoring process, including strategies for engaging, coaching, co-teaching, and encouraging reflection. Part II demonstrates how those strategies can support mentees at different stages of their development. Included throughout are case studies, activities, and discussion questions to facilitate learning.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
250
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9780815366034
Date de parution :
08-08-18
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
152 mm x 229 mm
Poids :
340 g

Les avis

Nous publions uniquement les avis qui respectent les conditions requises. Consultez nos conditions pour les avis.