•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous
  1. Accueil
  2. Livres
  3. Sciences humaines
  4. Sciences humaines & sociales
  5. Sociologie
  6. Conceptual Awareness of Elementary Teachers about SOLO Taxonomy

Conceptual Awareness of Elementary Teachers about SOLO Taxonomy

A survey of Punjab Education Department

Muhammad Qasim Ali, Mehmood Ul Hassan
Livre broché | Anglais
54,45 €
+ 108 points
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

SOLO Taxonomy is worldwide frequently used approach to accelerate learning outcomes. In Pakistan, it was dire need to explore the conceptual awareness of the Teachers regarding learning process. The researcher found out the perception of the teachers about the levels of SOLO Taxonomy to provide effective platform for stakeholders to inculcate practical implications of this approach by discovering realities of the grounds offering pedagogical devices. This work shall appeal Teachers as well as researchers to delve deep into exploring further facts for the application of SOLO Taxonomy to be efficient and effective to students of all levels not only in Pakistan but in other developing countries also.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
104
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9783659509377
Date de parution :
09-04-15
Format:
Livre broché
Dimensions :
150 mm x 220 mm
Poids :
163 g

Les avis

Nous publions uniquement les avis qui respectent les conditions requises. Consultez nos conditions pour les avis.