•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Constructing School Success

The Consequences of Untracking Low Achieving Students

Hugh Mehan, Irene Villanueva, Lea Hubbard, Angela Lintz, Dina Okamoto
Livre broché | Anglais
53,45 €
+ 106 points
Format
Livraison 2 à 3 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Bolstering the academic success of low achieving students and providing a more egalitarian classroom setting are two constant challenges to our schools. This book describes the process of "untracking", an educational reform effort that has prepared students from low income, linguistic and ethnic minority backgrounds for college. Untracking offers all students the same academically-demanding curriculum while varying the amount of institutional support they receive. This book is a highly readable account of a successful school reform effort. It provides systematic research results concerning the educational and social consequences of untracking previously low achieving students, and will be of great importance to researchers in educational and social psychology.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
256
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9780521568265
Date de parution :
31-05-96
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
155 mm x 231 mm
Poids :
417 g

Les avis