Suite à une grève chez bpost il est possible que les livraisons connaissent des délais de livraison plus longs de coutume. Besoin de quelque chose en urgence ? Passez plutôt dans un magasin Club à proximité.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     

Suite à une grève chez bpost il est possible que les livraisons connaissent des délais de livraison plus longs de coutume. Besoin de quelque chose en urgence ? Passez plutôt dans un magasin Club à proximité.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Data-Driven Learning for the Next Generation

Corpora and DDL for Pre-tertiary Learners

Livre broché | Anglais
49,95 €
+ 99 points
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Despite advancements in and availability of corpus software in language classrooms facilitating data-driven learning (DDL), the use of such methods with pre-tertiary learners remains rare. This book specifically explores the affordances of DDL for younger learners, testing its viability with teachers and students at the primary and secondary years of schooling. It features eminent and up-and-coming researchers from Europe, Asia, and Australasia who seek to address best practice in implementing DDL with younger learners, while providing a wealth of empirical findings and practical DDL activities ready for use in the pre-tertiary classroom.

Divided into three parts, the volume's first section focuses on overcoming emerging challenges for DDL with younger learners, including where and how DDL can be integrated into pre-tertiary curricula, as well as potential barriers to this integration. It then considers new, cutting-edge innovations in corpora and corpus software for use with younger learners in the second section, before reporting on actual DDL studies performed with younger learners (and/or their teachers) at the primary and secondary levels of education.

This book will appeal to post-graduate students, academics and researchers with interests in corpus linguistics, second language acquisition, primary and secondary literacy education, and language and educational technologies.

Spécifications

Parties prenantes

Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
236
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9781138388017
Date de parution :
15-10-19
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
155 mm x 234 mm
Poids :
362 g

Les avis