Suite à une grève chez bpost il n'est temporairement pas possible de choisir pour livraison à domicile ou à une autre adresse. Besoin de quelque chose en urgence ? Choissisez pour retrait en magasin ou passez plutôt dans un magasin Club à proximité.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Suite à une grève chez bpost il n'est temporairement pas possible de choisir pour livraison à domicile ou à une autre adresse. Besoin de quelque chose en urgence ? Choissisez pour retrait en magasin ou passez plutôt dans un magasin Club à proximité.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

De geschiedenis van mijn vader en mijn moeder

Edvard Hoem
Livre broché | Néerlandais
20,00 €
+ 40 points
Livraison sous 3 jours ouvrables
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

'Een knappe, liefdevolle roman.'

-De Volkskrant ****

‘Een zeer mooie vertelling over het leven op het platteland van Noorwegen.’

– Gent Leest

De Noorse schrijver Edvard Hoem droeg het verhaal van zijn ouders vijftig jaar met zich mee. Het begint voor hem als hij zes is en zijn moeder een simpele en tegelijkertijd moeilijke vraag stelt: ‘Mam, hou je van papa?’ Hij heeft geen flauw idee dat zijn vraag over een familiegeheim gaat. Ze antwoordt: ‘Ik hield niet echt van je vader toen we verkering kregen, maar ik léérde van hem te houden, want hij was trouw, en trouw zijn is net zo belangrijk als liefde.’

Hoe waren de ouders voordat ze ouders werden? Edvard Hoem vertelt het aangrijpende verhaal van zijn ouders, een jonge reizende predikant die Gods woord predikt in de valleien van Noorwegen, en een jonge vrouw die in een relatie met een Duitse soldaat zwanger wordt.

Naast een scherp en teder familieportret is Het verhaal van mijn vader en mijn moeder een ontroerende roman over het leven op het platteland in Noorwegen.

‘Hij kan zich tederheid en oprechtheid veroorloven zonder ooit sentimenteel te worden. Er is een auteur van het formaat van Edvard Hoem voor nodig om hierin te slagen...’

– Aftenposten

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
264
Langue:
Néerlandais

Caractéristiques

EAN:
9789492068545
Date de parution :
25-03-21
Format:
Livre broché
Dimensions :
126 mm x 200 mm
Poids :
345 g

Les avis