Suite à une grève chez bpost il n'est temporairement pas possible de choisir pour livraison à domicile ou à une autre adresse. Besoin de quelque chose en urgence ? Choissisez pour retrait en magasin ou passez plutôt dans un magasin Club à proximité.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Suite à une grève chez bpost il n'est temporairement pas possible de choisir pour livraison à domicile ou à une autre adresse. Besoin de quelque chose en urgence ? Choissisez pour retrait en magasin ou passez plutôt dans un magasin Club à proximité.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

De stenen wachters

Ulysses Moore
Livre relié | Néerlandais | Ulysses Moore | n° 5
15,95 €
+ 31 points

Description

Wie is Ulysses Moore nu eigenlijk? Julia, Jason en Rick zijn er bijna achter, maar Oblivia Newton en Manfred staan ook op het punt hun doel te bereiken:
binnendringen in Villa Argo en de Tijdsdeur passeren.
Om hen tegen te kunnen houden moeten de drie kinderen een oude vriend van Ulysses Moore weten op te sporen: een trein - machinist die in het bezit is van de Eerste Sleutel. Er staat hun een nieuwe tijdreis te wachten met als bestemming de tuin van de eeuwige jeugd uit de 12 eeuw...
Dit vinden kinderen van de Ulysses Moore serie: Het is een superspannend boek, ik wilde niet stoppen met lezen (...) Kan niet wachten tot ik de andere delen ook heb, zodat ik snel verder kan lezen.
Het Spiegelhuis houdt je gevangen. Tijdens het lezen ervan besta je niet meer voor de buitenwereld. Je leeft in een andere tijd en dimensie. De rook om je hoofd zal pas stilletjes verdwijnen bij het lezen van het zesde boek!!!

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
302
Langue:
Néerlandais
Collection :
Tome:
n° 5
Catégorie d'âge:
Illustré:
Oui

Caractéristiques

EAN:
9789054616061
Date de parution :
02-05-09
Format:
Livre relié
Dimensions :
150 mm x 210 mm
Poids :
487 g

Les avis