•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Easy understanding of Marketing management

DE

Juhi Yadav
Livre broché | Anglais
78,95 €
+ 157 points
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

This paper explores the principles and practices of marketing management, emphasizing its critical role in achieving organizational objectives. Marketing management involves the strategic planning, execution, and assessment of marketing activities to meet customer needs and enhance brand value. The study examines key components such as market research, segmentation, targeting, positioning, and the marketing mix (product, price, place, promotion). Additionally, it highlights the impact of digital transformation on marketing strategies and the importance of data-driven decision-making. By analyzing case studies and current trends, this paper aims to provide insights into effective marketing management practices that foster competitive advantage in today's dynamic market landscape.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
184
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9783659674143
Date de parution :
10-03-25
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
152 mm x 229 mm
Poids :
254 g

Les avis

Nous publions uniquement les avis qui respectent les conditions requises. Consultez nos conditions pour les avis.