Griff:
Scheiden was mijn idee van een frisse start.
Mijn kind zit op de universiteit, mijn ex-vrouw en ik kunnen goed met elkaar opschieten... maar single zijn als veertiger is heel anders dan single zijn als tiener.
Ik ben mijn beste vriend Heath dankbaar. Hij staat altijd voor me klaar en is bereid om me mee uit te nemen en me te laten zien hoe het vrijgezellenleven in elkaar steekt.
Het was nooit de bedoeling dat hij met dat zelf ook zou laten ervaren.
Nadat we samen wakker worden in bed, bekijk ik hem met andere ogen, en één ding wordt me heel duidelijk.
Ik blaas hoog van de toren dat ik single wil blijven, maar mijn platonische regels zijn het raam uitgevlogen.
Heath:
Als mijn beste vriend me na zijn scheiding om hulp vraagt, ben ik maar al te blij om hem advies te geven.
Griffin is tenslotte niet mijn type, maar zelfs ik kan zien dat hij een lekker ding is. Hij is handig, heeft vriendelijke ogen en een geweldige glimlach. Zowel mannen als vrouwen zullen hem verslinden.
Maar hoe meer tijd we samen doorbrengen, hoe minder "niet mijn type" hij wordt. Ik ben degene die geen genoeg van hem kan krijgen.
Geen van ons beiden is geïnteresseerd in een relatie, dus wat is er mis met een beetje plezier tussen vrienden?
We weten tenslotte allebei waar we aan toe zijn.
NB: dit boek kan als losstaand worden gelezen.
Nous publions uniquement les avis qui respectent les conditions requises. Consultez nos conditions pour les avis.