•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous
  1. Accueil
  2. Livres
  3. Sciences humaines
  4. Sciences humaines & sociales
  5. Sociologie
  6. EFL Teachers' Beliefs about Reading and Reading Teaching Versus Actual Practices

EFL Teachers' Beliefs about Reading and Reading Teaching Versus Actual Practices

A Complex Dynamical System Perspective

Gao Yang
87,45 €
+ 174 points
Format
Livraison 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Language teachers are concerned with the relationship between what they know or believe and what they practice. In this book, Yang Gao thus addresses this gap. Using the complex dynamic system theory, he reports the characteristics of the Chinese EFL teachers' belief system and highlights the complexity of the system, the non-linearity, and unpredictability of the subsystems. He further explores the relationships between the stated beliefs and the actual practices among the Chinese EFL teachers. One of the key contributions through the book is the conceptualized model in studying EFL teachers' beliefs and practices.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
178
Langue:
Anglais
Collection :
Tome:
n° 13

Caractéristiques

EAN:
9789004506527
Date de parution :
02-12-21
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
154 mm x 232 mm
Poids :
272 g

Les avis

Nous publions uniquement les avis qui respectent les conditions requises. Consultez nos conditions pour les avis.