•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Equity-Oriented, Discipline-Based Stem Education Research

Livre relié | Anglais | Critical Studies of Education | n° 19
91,95 €
+ 183 points
Pré-commander, date de disponibilité inconnue
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

This open access book provides a review of research studies, theoretical and conceptual frameworks, methodology, and results in discipline-based Science, Technology, Engineering and Mathematics (STEM) education research (DBER). It includes frameworks that examine the engagement of diverse learners, and that desettle and disrupt existing norms of STEM and STEM education. It showcases a collection of works from diverse scholars engaged in DBER scholarship and practice, and aims to transform postsecondary STEM teaching and learning. Through these, this book guides in the building of practices that foster the expansion and diversification of postsecondary STEM education, and STEM career advancement.

Spécifications

Parties prenantes

Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
291
Langue:
Anglais
Collection :
Tome:
n° 19

Caractéristiques

EAN:
9789819691357
Date de parution :
04-11-25
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
155 mm x 235 mm

Les avis

Nous publions uniquement les avis qui respectent les conditions requises. Consultez nos conditions pour les avis.