Suite à une grève chez bpost il n'est temporairement pas possible de choisir pour livraison à domicile ou à une autre adresse. Besoin de quelque chose en urgence ? Choissisez pour retrait en magasin ou passez plutôt dans un magasin Club à proximité.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Suite à une grève chez bpost il n'est temporairement pas possible de choisir pour livraison à domicile ou à une autre adresse. Besoin de quelque chose en urgence ? Choissisez pour retrait en magasin ou passez plutôt dans un magasin Club à proximité.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

From Mummies to Microchips

A Case-Study in Effective Online Teaching Developed at the University of Manchester

Joyce Tyldesley, Nicky Nielsen
Livre broché | Anglais | Routledge Focus on Egyptology
38,45 €
+ 76 points
Livraison 2 à 3 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

This volume offers a detailed case study of the internationally acclaimed online programmes in Egyptology at the University of Manchester, UK. It distils over a decade of online teaching experience and student feedback, providing guidance for instructors developing their own online offerings.

Today, many universities are actively encouraging their teaching staff towards the development of:

- online programmes (programmes to be taught entirely online) and/or

- online units (units to be incorporated into "blended" programmes taught partially online and partially face-to-face).

Unfortunately, the staff tasked with the development of online learning rarely have access to the expertise that they need to help them utilise their teaching skills to their full potential. Technical assistance may be provided by the university e-learning department, but pedagogical and practical help - the support of colleagues with many years' experience teaching online - is lacking.

Written by experts, the book provides an invaluable guide for those wishing - or being compelled - to establish their own online courses within the humanities.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
94
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9780367516864
Date de parution :
29-04-22
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
140 mm x 216 mm
Poids :
131 g

Les avis