•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Het nieuw tv-kijken EBOOK

een positieve kijk op televisie in Vlaanderen

Jo Caudron, Leo Neels, Geert Wellens, Dirk Wauters
Ebook | Néerlandais
21,99 €
+ 21 points
Disponible immédiatement
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité

Description

Over ons kijkgedrag Hoe kunnen televisieomroepen en -producenten inspelen op de veranderende manier van tv-kijken? Om welk businessmodel vraagt de huidige on-demand-consumptie? Digitalisering breekt door in alle vormen van beeldcultuur. Ook de klassieke tv-wereld ontsnapt hier niet aan. De fragmentatie van de media en het groeiende belang van big data wijzigen het televisiekijken fundamenteel. In dit boek pleiten de auteurs voor een doordachte strategie en een crossmediale benadering: televisieproducties aanbieden op meerdere platformen. Dit met als doel de grenzen tussen de diverse media te laten vervagen en op die manier beter tegemoet te komen aan de wens van de kijker. Want alleen door innovatie, door het omarmen van technologie en door samenwerking kan televisie het massamedium bij uitstek blijven.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
119
Langue:
Néerlandais
Illustré:
Oui

Caractéristiques

EAN:
9789401422628
Date de parution :
05-01-15
Format:
Ebook
Protection digitale:
Digital watermarking
Format numérique:
ePub

Les avis