•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Language Teacher Cognition

A Sociocultural Perspective

Li Li
Livre relié | Anglais
152,95 €
+ 305 points
Livraison 2 à 3 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

This book explores the topic of teacher cognition, making use of sociocultural theory as a framework to understand what teachers know, think, believe and do in their professional contexts through 'applied' conversation analysis. The author examines what teaching and learning mean to teachers by analyzing the interactional work they do with their students, considering when and why teachers make interactive decisions as well as how they utilize new technological tools to address their pedagogical objectives. After discussing how teachers construct identities and display emotions in the classroom, she presents suggestions for language teacher education and development, pedagogy improvement and teacher knowledge. This book will be of interest to language teachers and teacher trainers, as well as students and scholars of applied linguistics and sociocultural theory.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
353
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9781137511331
Date de parution :
23-10-19
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
148 mm x 210 mm
Poids :
598 g

Les avis