•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Leading School Change

Maximizing Resources for School Improvement

Daniel R Tomal, Craig A Schilling, Margaret Trybus
Livre relié | Anglais | Concordia University Leadership
143,45 €
+ 286 points
Format
Livraison 2 à 3 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

This CHOICE award winning author has teamed up with two national school change experts to write a comprehensive book on school change management. Everything you need to know on initiating and managing school change are covered: planning change, conditions for successful change, models for improvement, tools and strategies, understanding and using research data, implementing school initiatives, managing resources, getting student results and more.

A comprehensive book covering all aspects of school district change management, evaluation, and improvement. Each chapter objectives are aligned with the new ELCC and ISLCC standards for university accreditation.Many federal and various state data sources are included.Provides a bend of theory and practical perspectives on how to implement and execute school change.Each chapter contains a comprehensive case study and exercises for practical application.Several supplemental resources are included in the appendices.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
218
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9781475803297
Date de parution :
22-07-13
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
152 mm x 229 mm
Poids :
494 g

Les avis

Nous publions uniquement les avis qui respectent les conditions requises. Consultez nos conditions pour les avis.