•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Learning Oriented Assessment

A Systemic Approach

Neil Jones, Nick Saville
Livre broché | Anglais | Studies in Language Testing | n° 45
121,95 €
+ 243 points
Livraison 2 à 3 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

This volume outlines the general principles of Learning Oriented Assessment (LOA), placing it in the context of European language learning policy. The authors pose three key questions central to LOA: 'What is learning?', 'What is to be learned?' and 'What is to be assessed?'. It focuses on the use of evidence, and how it can be collected and used to feed back into learning, overviews large-scale assessment as practised by Cambridge English and learning-oriented classroom assessment practices, and concludes with a look at implementing LOA in practice. With fresh insights into the role of assessment in supporting learning, this volume will be of considerable interest to assessment practitioners, teachers and academics, educational policy-makers and examination board personnel.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
168
Langue:
Anglais
Collection :
Tome:
n° 45

Caractéristiques

EAN:
9781316507889
Date de parution :
19-05-16
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
152 mm x 229 mm
Poids :
231 g

Les avis