Suite à une grève chez bpost il est possible que les livraisons connaissent des délais de livraison plus longs de coutume. Besoin de quelque chose en urgence ? Passez plutôt dans un magasin Club à proximité.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     

Suite à une grève chez bpost il est possible que les livraisons connaissent des délais de livraison plus longs de coutume. Besoin de quelque chose en urgence ? Passez plutôt dans un magasin Club à proximité.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Less is yes! EBOOK

Weg met alle rommel in je huis, in je lijf en je hoofd

Katrien Degraeve
Ebook | Néerlandais
14,99 €
+ 14 points
Format
Disponible immédiatement
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité

Description

In Less is yes! neemt lifecoach Katrien Degraeve je bij de hand om alle rommel in je leven op te ruimen. In 12 weken maak je korte metten met alle overbodige, energie-blokkerende elementen in je huis, lichaam en hoofd. Voel je gezonder en blijer dankzij minder: Less is yes!

Aan de hand van praktische weekplanners krijg je, bij de materiële rommel in huis, heel concrete to do's waarbij je kamer per kamer aanpakt en zo terug (adem-) ruimte creëert. Vervolgens krijg je enkele basisprincipes waarmee je je lichaam fysiek zuiverder kunt maken. In het derde deel bekijkt ze samen met jou welke mentale rommel, welke energievreters er zich allemaal in je hoofd hebben opgestapeld. Tot slot krijg je ook nog concrete tips om de gecreëerde rust, het opgeruimde, lichte gevoel te behouden.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
144
Langue:
Néerlandais

Caractéristiques

EAN:
9789401477468
Date de parution :
10-05-21
Format:
Ebook
Protection digitale:
Digital watermarking
Format numérique:
ePub

Les avis