•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Managing Change and Innovation in Public Service Organizations

Kerry Brown, Stephen P Osborne
Livre relié | Anglais | Routledge Masters in Public Management
366,45 €
+ 732 points
Format
Livraison 2 à 3 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

The context and environment of public services is becoming increasingly complex and the management of change and innovation is now a core task for the successful public manager. This text aims to provide its readers with the skills necessary to understand, manage and sustain change and innovation in public service organizations. Key features include:

  • the use of figures, tables and boxes to highlight ideas and concepts of central importance
  • a dedicated case study to serve as a focus for discussion and learning, and to marry theory with practice
  • clear learning objectives for each chapter with suggestions for further reading.

    Providing future and current public managers with the understanding and skills required to manage change and innovation, this groundbreaking text is essential reading for all those studying public management, public administration and public policy.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
272
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9780415328975
Date de parution :
03-03-05
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
156 mm x 244 mm
Poids :
594 g

Les avis