Suite à une grève chez bpost il n'est temporairement pas possible de choisir pour livraison à domicile ou à une autre adresse. Besoin de quelque chose en urgence ? Choissisez pour retrait en magasin ou passez plutôt dans un magasin Club à proximité.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Suite à une grève chez bpost il n'est temporairement pas possible de choisir pour livraison à domicile ou à une autre adresse. Besoin de quelque chose en urgence ? Choissisez pour retrait en magasin ou passez plutôt dans un magasin Club à proximité.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Mijn eerste Van Dale luisterwoordenboek Livre audio

liedjes en versjes

Liesbeth Verhulst-Schlichting, Betty Sluyzer, Marja Verburg
CD | Néerlandais | Van Dale-kinderwoordenboeken
16,50 €
+ 33 points

Description

Mijn eerste Van Dale Luisterwoordenboek Mijn eerste Van Dale Luisterwoordenboek is een woordenboek op cd voor peuters die beginnen te praten. De rijmpjes worden gezongen of ritmisch voorgedragen, ondersteund door instrumenten als gitaar, piano, saxofoon, viool en percussie. Door rijm, ritme en eenvoudige melodieën kunnen peuters de liedjes makkelijk meezingen en onthouden. Dat stimuleert niet alleen hun taalontwikkeling, maar vergroot ook op speelse wijze hun woordenschat. In het bijbehorende tekstboek staan alle 50 versjes plus tekeningen. Zo kunnen peuters samen met u tijdens het luisteren en meezingen naar de plaatjes en tekst kijken.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Langue:
Néerlandais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9789066489455
Date de parution :
25-08-09
Format:
CD
Dimensions :
150 mm x 248 mm
Poids :
227 g

Les avis