•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Patient-Reported Outcomes and Experience

Measuring What We Want from Proms and Prems

Tim Benson
Livre broché | Anglais
99,45 €
+ 198 points
Format
Livraison 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

This book shows how PROMs and PREMs can help improve patient experience and outcomes. Part 1 covers the core principles of PROMs and PREMs, including their strengths and weaknesses, reporting and analysis, data sharing and valuation. Part 2 covers measures of patient experience, health status, wellbeing, self-efficacy, individualized measures, social determinants of health and impact evaluation. It concludes with a discussion of staff-reported measures, proxies and caregivers.

Patient-Reported Outcomes and Experience: Measuring What We Want with PROMs and PREMs concisely covers how to use these measures successfully to improve patient experience of healthcare services and associated outcomes. It is a critical resource for trainee and practicing clinicians, managers, analysts and policymakers seeking an up-to-date reference on the latest developments in this rapidly expanding field.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
225
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9783030970734
Date de parution :
03-05-23
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
155 mm x 235 mm
Poids :
463 g

Les avis

Nous publions uniquement les avis qui respectent les conditions requises. Consultez nos conditions pour les avis.