Suite à une grève chez bpost il n'est temporairement pas possible de choisir pour livraison à domicile ou à une autre adresse. Besoin de quelque chose en urgence ? Choissisez pour retrait en magasin ou passez plutôt dans un magasin Club à proximité.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Suite à une grève chez bpost il n'est temporairement pas possible de choisir pour livraison à domicile ou à une autre adresse. Besoin de quelque chose en urgence ? Choissisez pour retrait en magasin ou passez plutôt dans un magasin Club à proximité.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Patty

de negen levens van Patty Brard

Michel van Egmond, Antoinnette Scheulderman
Livre broché | Néerlandais
24,99 €
+ 49 points
Format
Livraison sous 3 jours ouvrables
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Ruim een jaar lang volgden bestsellerauteur Michel van Egmond en bekroond interviewer Antoinnette Scheulderman het turbulente leven van Patty Brard (65).

Het resultaat is een indringend portret van een geboren overlever, een succesvolle tv-ster en gefrustreerde moeder tegelijk, waarin niets onbesproken blijft.

Zoals altijd is Patty Brard openhartig, over alles: haar successen en haar mislukkingen, haar huwelijken, haar cosmetische ingrepen en de dramatische breuk met zowel haar kind als haar eigen ouders, maar ook over haar speciale band met Freddy Heineken, de enige man die een naaktfoto van haar bezat, over de zwarte dagen na haar faillissement, toen ze uit geldgebrek hand- en spandiensten verrichtte voor een drugsdealer, over #MeToo voordat #MeToo bestond en over de pijnlijke juridische strijd met haar eigen zus.

Of, zoals ze zelf in dit opzienbarende boek de afgelopen 65 jaar samenvat: 'Ze kunnen veel van me zeggen, maar niet dat ik weinig heb meegemaakt in mijn leven. En ik ben onderweg vaak genoeg neergegaan, maar ik ben ook steeds weer overeind gekomen.'

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
256
Langue:
Néerlandais

Caractéristiques

EAN:
9789048866151
Date de parution :
19-05-22
Format:
Livre broché
Dimensions :
135 mm x 210 mm
Poids :
331 g

Les avis