•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Perspectives on Teaching and Learning Chinese Literacy in China

Livre relié | Anglais | Multilingual Education | n° 2
153,95 €
+ 307 points
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

This is one of two volumes by the same editors that explore historical, philosophical, and cultural perspectives on literacy in China. This volume focuses on Chinese literacy, while the other volume is on English literacy. Since the founding of the People's Republic of China, the country has witnessed a dramatic increase in its literacy rate, but not without challenges. The essays in this volume provide a comprehensive, cross-disciplinary look at changes in Chinese literacy education from ancient times to the modern day. Together, the essays address a wide array of topics, including early Chinese literacy development, children's literature, foreign translated literature, and uses of information technology to teach Chinese. This authoritative text brings clarity and precision to the field and serves as a vital core resource for those who want to expand their understanding of Chinese literacy education. Its scope is unmatched even in academic literature in the Chinese language.

Spécifications

Parties prenantes

Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
222
Langue:
Anglais
Collection :
Tome:
n° 2

Caractéristiques

EAN:
9789400748217
Date de parution :
04-10-12
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
152 mm x 234 mm
Poids :
498 g

Les avis

Nous publions uniquement les avis qui respectent les conditions requises. Consultez nos conditions pour les avis.