Sophia
Door onverwachts een erfgename te worden, hadden al mijn problemen moeten verdwijnen, maar in plaats daarvan heb ik er drie nieuwe, enorme problemen bij gekregen: twee reuzenschildpadden en een slanke, gemene hockeyspeler van negentig kilo genaamd Mason. Hij is net zo heet als dat hij onuitstaanbaar is, en hij zou een goede Viking zijn geweest als hij niet in de verkeerde eeuw was geboren.
Hij wil mijn hockeyteam kopen, accepteert geen nee als antwoord en hij is bereid om alles te doen om zijn zin te krijgen... hoe vies hij het ook moet spelen.
Mason
Het enige wat ik wilde was mijn team kopen, maar wat een eenvoudige zakelijke transactie had moeten zijn, werd al snel ingewikkeld — en dat allemaal omdat ik per ongeluk een vrouw had beledigd die de nieuwe eigenaresse bleek te zijn... en een kracht om rekening mee te houden. Nu vallen al mijn zorgvuldig opgestelde plannen uit elkaar en sta ik voor een levensveranderende beslissing.
Wil ik het team nog steeds, of wil ik de eigenaresse van het team nog meer?
Nous publions uniquement les avis qui respectent les conditions requises. Consultez nos conditions pour les avis.