Suite à une grève chez bpost il n'est temporairement pas possible de choisir pour livraison à domicile ou à une autre adresse. Besoin de quelque chose en urgence ? Choissisez pour retrait en magasin ou passez plutôt dans un magasin Club à proximité.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Suite à une grève chez bpost il n'est temporairement pas possible de choisir pour livraison à domicile ou à une autre adresse. Besoin de quelque chose en urgence ? Choissisez pour retrait en magasin ou passez plutôt dans un magasin Club à proximité.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Queer, baby

alles wat je wilt weten over gender en seksualiteit als je jong bent

Marie Lotte Hagen, Nydia Van Voorthuizen
Livre broché | Néerlandais | Yes, baby | n° 2
12,99 €
+ 25 points
Livraison sous 3 jours ouvrables
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Voor de middelbarescholier van bekend auteursduo DAMN, HONEY

'Queer, baby' is het tweede deel van het drieluik 'Yes,baby'. In het onmisbare eerste deel zitten de onderwerpen waar iedereen mee te maken krijgt: een (veranderend) lichaam, menstruatie (ook jongens mogen best wel wat meer van dit onderwerp afweten!) en seks. In 'Queer, baby' schrijven Marie Lotte Hagen en Nydia van Voorthuizen over het ontdekken van je genderidentiteit en seksualiteit. Een fantastisch, gemakkelijk te lezen, goudeerlijk boek dat iedere jongere op de middelbare school gelezen zou moeten hebben.

‘Ontdekken dat ik gay ben was het leukste ooit! Alle puzzelstukjes vielen op hun plek. Het kwartje viel wel pas op m’n 28e. Zo zonde! Al die verloren jaren waarin ik had kunnen tongen met allemaal hotte vrouwen. Ik wens ieder queer mens dit hallelujamoment een stuk eerder toe.’ - Marie Lotte Hagen

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
120
Langue:
Néerlandais
Collection :
Tome:
n° 2

Caractéristiques

EAN:
9789463492249
Date de parution :
04-08-21
Format:
Livre broché
Dimensions :
129 mm x 198 mm
Poids :
131 g

Les avis