•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Repeated Measurements

Damaraju Raghavarao, Lakshmi Padgett
Livre relié | Anglais
196,95 €
+ 393 points
Livraison 2 à 3 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

An introduction to state-of-the-art experimental design approaches to better understand and interpret repeated measurement data in cross-over designs.

Repeated Measurements and Cross-Over Designs

  • Features the close tie between the design, analysis, and presentation of results
  • Presents principles and rules that apply very generally to most areas of research, such as clinical trials, agricultural investigations, industrial procedures, quality control procedures, and epidemiological studies
  • Includes many practical examples, such as PK/PD studies in the pharmaceutical industry, k-sample and one sample repeated measurement designs for psychological studies, and residual effects of different treatments in controlling conditions such as asthma, blood pressure, and diabetes.
  • Utilizes SAS(R) software to draw necessary inferences. All SAS output and data sets are available via the book's related website.

This book is ideal for a broad audience including statisticians in pre-clinical research, researchers in psychology, sociology, politics, marketing, and engineering.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
272
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9781118709252
Date de parution :
14-04-14
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
157 mm x 236 mm
Poids :
498 g

Les avis

Nous publions uniquement les avis qui respectent les conditions requises. Consultez nos conditions pour les avis.